Rangkaian Produk Kecantikan Terbaru Yang Terbaik Dari Wonder Glow

Farah Waheda Wahid
5
http://www.wg.com.my/


Wonder Glow Cosmetics (M) Sdn Bhd adalah satu nama yang tidak asing lagi di dalam industri produk-produk kecantikan di Malaysia. Ramai pelanggan yang telah mencuba produk-produk kecantikan Wonder Glow merasakan ianya adalah berbaloi-baloi dengan nilai wang yang telah dilaburkan dan hasilnya sudah pasti wow!

Dan kini, Wonder Glow telah melancarkan produk-produk kecantikan terbaru di pasaran khas buat semua pengguna. Apakah produk-produk kecantikan tersebut? Jeng jeng jeng… Mari kita selusuri satu persatu. 



http://www.wg.com.my/skin-care/white-diamond-set

Produk ini adalah merupakan produk kecantikan yang terdiri daripada 3 set iaitu Wonder Glow Day White Diamond Series, Wonder Glow Night White Diamond Series dan Wonder Glow Bar Soap Diamond. Yang mana produk ini adalah sesuai bagi lelaki dan juga wanita yang ingin mencari produk anti penuaan, kelihatan cerah dengan 10 kali kesan pencerahan, berseri serta menghapuskan pigmentasi serta jerawat.


http://www.wg.com.my/skin-care/gold-black-set

Wonder Glow Gold Black Series juga adalah produk kecantikan yang bersesuaian untuk lelaki dan juga wanita. Set produk kecantikan ini terdiri daripada Wonder Glow Day Gold Series, Wonder Glow Night Gold Series dan Wonder Glow Bar Soap Gold. Berfungsi untuk menghapuskan jerawat dengan berkesan, membuatkan kulit berasa halus secara semulajadi, memperbaharui kulit mati dan juga anti penuaan serta mencerahkan kulit dengan 5 kali kesan pencerahan.


http://www.wg.com.my/skin-care/light-series/sliver-light-set

Set produk yang mengandungi Wonder Glow Day Silver Series, Wonder Glow Night Silver Series dan Wonder Glow Bar Soap Gold. Memberikan 3 kali kesan pencerahan yang efektif, berfungsi sebagai produk anti penuaan, memberikan kesan halus semula jadi kepada kulit dan juga menyerikan wajah.




Berita baik kepada mereka-mereka yang mencari penyeri wajah, penghilang parut serta yang menginginkan bentuk V di wajah. Produk ini adalah apa yang anda nanti-nantikan.

Wonder Glow telah mengeluarkan lebih daripada 30 rangkaian produk kecantikan dan sememangnya ianya telah diyakini ramai. Pengalaman Farah sendiri menggunakan produk kecantikan Wonder Glow, sesungguhnya dari apa yang Farah rasa ianya memang sangat efektif dan berbaloi dengan nilai ringgit yang dilaburkan. Kesan yang diinginkan pun cepat. Tak perlu tunggu lama. Percayalah. Sekiranya anda tercari-cari produk yang dimaksudkan silalah mencuba Wonder Glow.

Pastikan pelekat HOLOGRAM di bahagian belakang kotak produk untuk produk yang asli dari Wonder Glow dan bukannya produk tiruan!

Untuk maklumat lanjut...bolehlah melawat ke pautan-pautan yang disenaraikan di bawah:


FB:  

Twitter:

YouTube:

Instagram:
 
Beli Online:



 Nak jadi agen produk Wonder Glow yang hebat ini? Klik http://www.wg.com.my/register-ep



Post a Comment

5Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. wah ! wonderglow gituw, lepasni berglow ler wajah mama ash yer ;)

    Jemput join segmen CN ye ;)

    http://www.cekgunorazimah.com/2014/11/segmen-bloglist-januari-2015-by-cn.html

    ReplyDelete
  2. menarik betul V-shape serum tu..boleh kecik kan muka ye..:)

    ReplyDelete
  3. akak sekarang pakai product lain...sebelum ni Radianz tp x sesuai ngan kulit akak...now pakai OhSoFlawless...mahal tp alhamdulillah dah nampak kesan yang baik

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !