"My Commercial Shots"

Farah Waheda Wahid
10

Sebelum ni ia dinamakan "Bubbly Brands"... tapi kini ianya telah berubah kepada "My Commercial Shots"... Errr perasan retis? Tak ada maknanya ok? Farah cumalah insan biasa seperti orang lain dan bukannya bertujuan untuk riak apakan lagi syok sendiri. Cumanya ianya sekadar untuk rekod Bubblynotes. Apa yang telah dilakukan, apa yang telah dicapai... macam tulah maksudnya.., Tapi taulah sama ada maksud tu sampai pada orang lain ataupun tidak... Tapi, bersangka baiklah kamu wahai penyinggah-penyinggah di Bubblynotes.Com... Hurmm... Kalau nak bersangka buruk itu Farah tak dapat kata apalah kan? Terpulang kepada persepsi masing-masing. 

Kenapa "Bubbly Brands" diubah kepada "My Commercial Shots"... Kerana sebab yang mudah dan bukanlah sebab yang kompleks. "Bubbly Brands" membariskan logo-logo produk atau jenama yang Farah pernah lakukan atau laksanakan "Advertorials & Reviews"... Dan rasanya ianya berulang dengan "Bubbly Brands". Apa yang dilihat adalah apa yang disenaraikan di "Advertorials & Reviews"... Jadi rasanya tak perlu. Makanya kita gantikan dengan "My Commercial Shots"... ^_*... Senarai video produk atau servis yang Farah pernah terlibat.

Biarlah walau satu atau seketul tu sahaja... (sebenarnya ada lagi satu tapi tak tau dah disiarkan ataupun belum... nak kena semak nanti ni... hew hew hew)... Tapi ianya adalah satu pengalaman dan pencapaian yang berharga buat diri Farah... Alhamdulillah telah diberikan peluang serta dipermudahkan oleh Allah SWT... 

Haaa... siapa yang nak tengok Farah beraksi di hadapan lensa kamera dan mendengar suara Farah dan nak rasa agak-agak macam mana kalau jumpa Farah muka ke muka... Bolehlah layan video tu yer? Bha ha ha... Untuk mereka-mereka yang tak pernah jumpa lagilah... Silakan silakan dan sudi-sudikanlah diri "uolss" menonton yer? 

Post a Comment

10Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !