Home » , , , , , » #jovianistaclub | Koleksi Pandora Telah Selamat Diterima...

#jovianistaclub | Koleksi Pandora Telah Selamat Diterima...


Ini adalah lebih kepada entri penghargaan dan bukannya entri nak bangga diri ataupun menunjuk. Tak pun. Kusedar kemampuan diriku ini setakat mana. Ngee... Lagipun kalau nak bangga diri tak ke mana pun... Buat apalah nak bangga bangga kan? Tak ada untungnya pun... Dan buat apalah nak hidup berlumba-lumba secara negatif dan tak boleh tengok orang lain lebih kan? Sebab kalau hidup berlumba-lumba dan tak boleh orang lebih pada kita ni sebenarnya seksa diri sendiri jer... 

Terus terang Farah katakan, koleksi Pandora ni bukannya Farah beli yer? Ini adalah hadiah utama cabutan bertuah dari "event" yang Farah hadiri bulan lepas iaitu #jovianista| Glitz & Glam Hi-Tea Session With Jovian Mandagie. Alhamdulillah, dah selamat sampai pun hari Selasa hari tu. Terima kasih #jovianistaclub, terima kasih sis Anum dan terima kasih Mr. Jovian Mandagie. 

Gembira, seronok dan suka. Kira-kira macam hadiah hari jadi pun ok kan ni? Tinggal nak membeli "charm" jer lagi... Kasi seri sikit... 

*Kalau sesetengah orang gilakan emas... Farah lebih sukakan kepada aksesori yang sebegini... Bezanya emas dijual ada nilai lagi kan? Yang sebegini tak boleh jual balik... kecuali "pre-loved" lah kan? Hik hik hik... Tapi kalau dah suka... apa pun boleh kan? ^_*

Dapatkan Artikel Terbaru Dari www.bubblynotes.com Melalui E-mel Anda

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel #jovianistaclub | Koleksi Pandora Telah Selamat Diterima... , diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Sunday, November 9, 2014.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

11 comments:

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia