Inilah Rupa Saya Bila Bergigi!!!

Orang kata usaha itu tangga kejayaan kan? Ha ha ha... Punyalah nak abadikan kenangan saat Ash masa mula-mula tumbuh gigi, sanggup Farah bersusah payah buat macam-macam nak rakamkan gambar Ash bila bergigi... *_^ wink wink... 

Kan sebelum-sebelum ni Farah ada sebutkan? Payah benar nak ambil gambar gigi dia tu dan memang taklah dia nak bagi Farah gambar gigi dia tu... Yang Mummy dia bila "bonding time" dengan dia... siap sedia ajerlah tablet di tangan dan letakkan kamera di dalam mod siap sedia... Phewww memang mencabar betul... Ha ha ha mencabarlah sangat kan???

Jeng jeng jeng...


Gendang gendut tali kecapi, kenyang perut senang hati... Kemain nak tunjuk "tummy" bila Mummy tanya "where's your tummy? Show me your happy tummy"... ha ha ha... dia pun pegang perut macam tu... sambil gelak macam tu... Kena pulak masa tertekan kamera... Kalau tangan Mummy tu cepat ajer kan?

Inilah rupa saya bila bergigi!!! Muahahaha... "Yess" akhirnya berjaya! 
Terimakasih telah membaca artikel Inilah Rupa Saya Bila Bergigi!!! . Jangan lupa share ya

Subscribe to receive free email updates:

10 komentar:

  1. Yeay, akhirnya dapat gak tengok gigi Ash yg mahal tu..

    ReplyDelete
  2. hehehe. siap ada dua lagi tau. hehe

    ReplyDelete
  3. Comelnya dia, dah ada 2 Gigi dah

    ReplyDelete
  4. eeee gigit pipi karang ! comeynya 2 gigi tu....

    ReplyDelete
  5. Abis la after this mmg lekuk la kena gigit...

    ReplyDelete
  6. Alololo comeinya.. besar dah... kejap je rasanyakan... heheh

    ReplyDelete
  7. Kita nie mesti nak ambik gambar gigi anak kan ... Huhuhu, ...

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.