Home » , , , , , , , , » Ini Patut Dikategorikan Hukum Tembak?

Ini Patut Dikategorikan Hukum Tembak?


Main tembak-tembak pulak pagi ni yer? Ha ha ha... Apakah yang Farah maksudkan dengan hukum tembak? Bagi pengertian Farah sendiri hukum tembak tu adalah di mana sesuatu barangan pemilikan Farah yang dah "obsolete", dah terlalu lama serta mengalami kerosakkan, rupa paras ataupun tidak berfungsi dengan baik lagi yang telah patut tidak dipakai, disimpan atau dibuang bila dah tak boleh dibaiki lagi. 

Dah 11 tahun dah rupanya jam tangan ni setia menemani Farah dan mengingatkan Farah tentang waktu. Sekarang ni agak-agak dah patut masuk kategori hukum tembak ke tak? Muahahaha... Oh... ini adalah jam tangan yang dibeli dengan hasil titik peluh yang pertama. Gaji Farah yang pertama sewaktu mula-mula bekerja dulu. Indahnya dan manisnya kenangan itu... takkanlah nak buang pulak kannn??? Haruslah simpan "uolss"... *_^...

Kalau macam ni tak kira alasan kan nak beli jam baru? Tengoklah keadaan dalam jam tu yang mana huruf E yang melambangkan jenama Elle tu tercabut dan bergerak-gerak macam hiasan dalam jam tu? Silap-silap mau tersangkut jarum saat tu nak bergerak... La la la la...Hari tu dah jadi sekali dah... Jenuh jugaklah nak betulkan... Gigih tak gigih Farah? Ha ha ha...

Tengoklah bajet macam mana hujung bulan nanti... ha ha ha... Nak beli Omega Longines Dolcevita ni... ho ho ho... kurang berkemampuanlah pulak... walaupun ianya memang idaman hati...

Sumber dari Google
Memang meletopss kalau dapat beli Omega Longines Dolcevita ni... Hu hu hu... Tapi bila yer agak-agak impian ni tercapai? In Shaa Allah...kalau berusaha pasti ada jalannya dan pasti ada rezekinya yer tak? Yang penting kena sabar.... *_^ In Shaa Allah...Amin...

*Tinggi betul angan-angan yer tak? Muahahaha...

Dapatkan Artikel Terbaru Dari www.bubblynotes.com Melalui E-mel Anda

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Ini Patut Dikategorikan Hukum Tembak?, diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Wednesday, November 19, 2014.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

12 comments:

  1. Cantik jam Omega tu. Hehe. SR pun still ada lagi jam yang SR pakai waktu umur 13 tahun. Kadang-kadang benda simple macam ni yang buat kita hargai masa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan kan kan? cantik kan jam omega tu? kalau dapat...perghhh...

      Delete
  2. Simpan jam tgn lama sbg kenangan...syg o.

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang sayang sue, lebih-lebih lagi kalau beli dengan duit hasil titik peluh sendiri yang pertama... hu hu hu...dia punya kick tu lain sikit...

      Delete
  3. lamanya.... zaza baru 6thn hehe..itu pon hadiah dri suami..
    jam yg paling lama kot zaza penah ada n okey muahaha..

    ReplyDelete
  4. lamanye 11 tahun... boleh la nk pakai omega tu.. kan dah kumpul duit 11 tahun :)

    ReplyDelete
  5. yang lama dibuang jangan..banyak berjasa tu..

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia