Home » , , , , , , , , , , , , » "Happy Birthday" Ash & Mummy???

"Happy Birthday" Ash & Mummy???


Becok mulut si mata boolat... "nak tet" "nak tet"... Ha ha ha... Ni kira aci ke tak aci ni sebenarnya? Hari jadi Mummy tapi nama dia dulu atas kek... lepas tu dia yang teruja lebih kan? Tak sabar sabar nak berumur setahun yer? Kalau ikut-ikutkan esok baru setahun Ash... Tapi sebab hari jadi Mummy datang dulu... dia pun tumpang sekaki... bha ha ha... 


Tengok tu! Lilin pun sebatang... Kalau nak letak 32 batang lilin jenuh pulak kan? Nampak sangat kek tu dia dah "conquer"... Huh... Sangat tauuuu... Dah jadi kek dia pulak walaupun hari jadi dia jatuh 26 November 2014. Hu hu hu... Sian Mummy tau Ash... 


Tak berpeluanglah Mummy nak tiup lilin nampak gayanya gamaknya... Belum sempat apa-apa dia nak pegang api lilin tu, terpaksalah dengan tangkas capai tangan dia supaya tak terkena api giteww... Pheww... Dia bukan reti tiup tapi main kibas dengan tangan jer... Ho ho ho... 

Esok hari jadi Ash... Mummy cuti dan sibuk nak masak-masak, lepas tu sibuk nak hantar sana sini sinun makanan. Siang pada kawan-kawan, jiran-jiran... Malam In Shaa Allah hantar ke masjid dan surau. Nanti adalah chef kecik pun yang sibuk menolong Nek Ma dan Mummy di dapur tu. La la la la. 
Terimakasih telah membaca artikel "Happy Birthday" Ash & Mummy???. Jangan lupa share ya

Subscribe to receive free email updates:

16 komentar:

  1. Happy birthday farah dan baby ash! Semoga pjg umo dan dimurahkan rezeki. Aunty nak ciked tet tu ashh

    ReplyDelete
  2. selamat hari lahir sis :) moga panjang umur dan sentiasa dirahmati Allah :)

    ReplyDelete
  3. happy birthday farah....semoga sentiasa dalam lindungannya murah rezki amin:)

    ReplyDelete
  4. Utk Ash :-

    Ya Allah, Kau terangilah hati anak ini dalam mendalami ilmu dunia & akhirat ... Kau jadikanlah dia anak yang soleh, yang menjaga solat dan agamanya ... Yang menjaga kebajikan kedua ibu bapanya ... Yang menjaga kebajikan mereka yang memerlukan ... Yang tidak sombong dan pandai menjaga diri ... Aminnn

    ReplyDelete
  5. Utk Farah :-

    Selamat Hari Lahir ... Semoga sentiasa sihat dan ceria selalu ... Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki ... Semoga dianugerahkan anak yang soleh ... Semoga dipermudahkan segala urusan ...

    ReplyDelete
  6. Happy bufday farah. Smg pjg umo dan dimurahkn rezeki selalu...amboi Ash geram aunty tgk Ash punya gaya..mcm budak besar.

    ReplyDelete
  7. Happy birthday to both of you..May Allah bless you guys..

    ReplyDelete
  8. Selamat ulang tahun ash dan mamanya... Semoga sihat dan diberkati Allah swt sentiasa... :)

    ReplyDelete
  9. hapy besday ibu ais n aish semoga sihat sejahtera ya

    ReplyDelete
  10. Happy belated birthday kak farah... semoga panjang umur dan sihat selalu ! untuk budak Ash, Happy birthday baby !! semoga Ash membesar dengan hensem.... kriksss krikksss

    ReplyDelete
  11. happy birthday untuk Ash dan kak Fara.. :)

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.