Home » , , , , , , , , » FAREEDA Nour Sofea...

FAREEDA Nour Sofea...

Pergh pergh pergh... 2 kali muncul depan mata di timeline Facebook... 2 kali tu jugaklah mata ni terberkenan tengok... Oh perempuan! Itulah penyakitnya ek? Ha ha ha... Gapo dia? 

Sumber dari SINI

Sumber dari SINI

Sumber dari SINI

Sumber dari SINI

Tu diaaa... koleksi terbaru yang telah dilancarkan oleh FAREEDA. FAREEDA Nour Sofea... ada 2 ton dan 3 ton. Yang menarik hati sebab tak ada bumbung keras depan tu! Sebab Farah memang bukan penggemar bumbung keras depan tu... muahahaha... Suka suka suka... :p.... 

Harga jangan tanya berapa sebab tak khatam lagi membelek. Baru tengok-tengok gambar. Ada yang dah mula terberkenan jugak ke? Kalau ye, bawak-bawaklah diri singgah ke cawangan butik FAREEDA yang berdekatan yer? ^_* 

Farah? Ha ha ha... Not now... In Shaa Allah kalau ada rezeki... 
Terimakasih telah membaca artikel FAREEDA Nour Sofea.... Jangan lupa share ya

Subscribe to receive free email updates:

28 komentar:

  1. cantiknya..harga pun sure 'cantik'..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni boleh agak ni harga pun cantik ni... hu hu hu... kena sedia kaching jer lah kalau betul-betul berminat...

      Delete
  2. Harga for sure cantik jugak la dik...kain kualiti dan jauh plak datangnya kan...

    ReplyDelete
  3. hihi.. kelakar bab bumbung ye, tapi serius lawalah kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ha ha, apa yang kelakarnya kak? Farah memang tak minat bumbung bumbung ni...ekekekeke....

      Delete
  4. hehe.. memang cun.. harga rm180 keatas.. yang hijau no 2 tu lawa nye hai..

    ReplyDelete
  5. wow nice! Cantikla without awning tuu.. huhu

    ReplyDelete
  6. linda pakai nampak lawa la plak..yang atas tu paling lawa..
    hurmmm tang harga yang kena pikir banyak kali ni kak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena kira macam ni boleh zee? satu bulan simpan 50 hinggit...cukup kuota pergi serbu...lepas tu nanti design baru pulak keluar...tapi tak apalah kan sesetengah orang tu kalau dah suka tak kisah dah...

      Delete
  7. hahaha zaza pun xbrpe gemar ada bumbung..pattern ni mmg cantikkk habis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bumbung tu rasa macam bila Farah pakai macam makcik makcik sikit...ekekekeke... tak sesuai dengan Farah...

      Delete
  8. Cantiknya
    Kalau xda yg keras tu ck pun minat juga

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. cantik kan zai kan, ha ha ha, apalagi mintaklah en. asben belikan hadiah birthday...

      Delete
  10. Memang cantik koleksi terbaru Fareeda ni, tapi kan Farah, kalau Nurul lebih suka yang ada bumbung keras tu... hehe ;D
    Kelakar pulak bunyinya bila sebut gitu...

    ReplyDelete
  11. adoooiyai mesti harga mencekik kekeke.. wanita bekerjaya cem akak okayla pakai tudung memahal gini :D

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.