Home » , , , , , » Dah Pandai "Demand"!!!

Dah Pandai "Demand"!!!


Begitulah ceritanya anak teruna Farah yang seorang ini...

Kalau dulu masa bayi bawak ke "supermarket", bawak ke pusat membeli belah... terpinga-pinga jer tengok sekeliling... Orang dah nak besar... Sekarang ni dah pandai mencapai dah... Tapi pandai pulak tu, benda-benda lain dia tak capai kalau tak ada kaitan dengan dia... Kalau buah, coklat, aiskrim, agar-agar... sungguh-sungguh dia cuba nak capai dari "baby carrier"... 

Kalau tak dapat atau Farah letak balik, mesti akan nangis... Ha ha ha... Yelah... banyak benda-benda yang dia tak boleh makan lagi... Rasa dah cukup besarlah tu nak makan benda-benda tu semua... Adoiyaiii anak... 

Bila dah dapat hilang air mata... Kalau dia nak tu nak lah jugak! Ikut siapalah ni? Muahahaha... Ikut Mummy dia lah kot? Ikut siapa lagi? Oopsss... Tapi bagus sikap ni satunya untuk kejar cita-cita... Kalau nak jadi seseorang yang berjaya kena usaha dengan gigih sehingga dapat capai apa yang dicita-citakan... Dan semangat waja macam ni harapnya diteruskan untuk perkara-perkara yang positif dalam kehidupan Ash akan datang dan bukannya untuk perkara-perkara yang negatif... In Shaa Allah... Mudah-mudahan... Amin...

Dapatkan Artikel terbaru dari Situs ini melalui e-mail Anda.

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Dah Pandai "Demand"!!!, diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Sunday, November 9, 2014.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

13 comments:

  1. Replies
    1. ha ha ha, dah tu anak mummy katanya... ha ha ha...

      Delete
  2. How time flies kan... rasa kejap je..tgk2 ank dah besar siap pandai drama air mata ye Ash..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah drama air mata tu yang tak tahan tu... tunggulah sikit hari lagi bila dah pandai bercakap dan faham, taulah mummy nak fahamkan dia macam mana pulak...ha ha ha...

      Delete
  3. ais krim gak yang dia nak ekekee

    ReplyDelete
    Replies
    1. aiskrim bukan sebarang aiskrim...magnum tu uolss...muahahahaha...tapi mummy dia tumpang sekakilah...

      Delete
  4. amin... semoga Ash membesar dengan baik... jadi anak yang baik... dan terhindar dari sifat2 -ve ! insyaALLAH....

    ReplyDelete
  5. rasa macam sama saja kan sifat kanak-kanak ni. Puteri arz dua benda paling demand bila ke supermarket, vitagen @ air coklat dan bola

    ReplyDelete
    Replies
    1. budak budak semua sama jer rasanya... hu hu hu...

      Delete
  6. Sebab tu irra akan sediakan umpan klu g shopping. Hikhik. So mereka xde nak mintak2. Kat tgn dh ada benda. Tapi kalau makanan mommy boleh bagi...irrayyan.com

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia

iWON.MY