Home » , , , , , , , , , , , , » You Think That You Are A Big Boy Enough Aren't You???

You Think That You Are A Big Boy Enough Aren't You???

Kalau dah tajuk giteww tu, pepaham jer lah... cerita siapa lagi kalau bukan cerita anak kann uolss??? Kisah Ash yang tolak Mummy ketepi dengan tangan semata2 nak layan tablet seorang diri... Amboiiii over tau... Semenjak baik dari thrush dan ulcer ni dan bayang gigi dah nampak jelas 2 batang sekaligus... macam2 cerita dan hal pulak dia... Apapun tak kisah... Mummy tetap sayang muchuk manja Mummy ni... 


Kan dah kata, dia nak bersendirian dan berseorangan... Dah pandai swipe screen sendiri tanpa memerlukan pertolongan sesiapa sahaja. 


Yelah yelah... Mummy mengalah ketepi tapi Mummy jadi #mummyrazi sekejap... saja nak nengok macam mana akal dan gelagat dia... 

Tapi... amboiii.... 


Bukan main silang kaki kat belakang ek??? Mana belajar ni??? Mummy belum ajar sampai situ lagi muahahaha... Lagak gaya macam dah besar sangat tau... Dush dush... Cepat matang pemikiran Ash ek??? Ha ha ha... Bagus!!! Thumbs up and keep on developing... senang Mummy nak explain on things and make you understand... Disebabkan aksi rare dan baru pertama kali Mummy lihat... terus capai apa yang patut dan snap gambar... 

*Hu hu hu... kalau dia dah pegang... memang taklah nak dapat buat apa2 punn.... Mengalah ajerlah Mummy oiii.... 

Dapatkan Artikel terbaru dari Situs ini melalui e-mail Anda.

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel You Think That You Are A Big Boy Enough Aren't You??? , diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Monday, October 6, 2014.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

6 comments:

  1. Kanak2 skrg kalo bab gadget mmg terer...sama la ngan ank sue pun..pandai tekan2 sendiri tanpa diajar...

    ReplyDelete
  2. wah senang sungguh hati Ash ni..hehe

    ReplyDelete
  3. Kalau dah ada saing nanti lagi susah..
    Macam kat rumah ni.
    Terpaksa beli tab sorang satu.

    ReplyDelete
  4. Comel bila ash silang kaki..ada style..

    ReplyDelete
  5. kalau amek dari tangan tu confirm menangis kan..

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia

iWON.MY