Home » , , , , » " The Ultimate Bag Fashion Vocabulary..."

" The Ultimate Bag Fashion Vocabulary..."

Kita yang wanita-wanita ini, hari-hari main belasah jer pakai handbag ikut citarasa dan tekak selera kesukaan kita kan? Ada yang memang pengumpul dan pencinta handbag, memang kenal setiap bentuk dan rupa handbag tu... Tak payah tanya banyak, sekali imbas jer dah tau handbag tu dari jenis mana, apa dan jenama apa... Tapi, bagi yang tak berapa nak kisah sangat asalkan sedap mata memandang cuma define handbag itu sebagai handbag... bukan dikenalpasti berdasarkan bentuknya... 

Saja suka-suka waktu-waktu bosan dalam kesesakkan lalu lintas macam ni nak berkongsi dengan uolss tentang perbendaharaan kata fesyen beg...Hew hew hew... Bila waktu-waktu bosan, ada kalanya muncul pelbagai perkara dan idea dan kadang-kadang terfikir perkara-perkara yang tak terfikir selama ini giteww... Muahahaha... Otak berjalan seiring dengan jalan yang sesak kaedahnya... Gigih akak Google tau...

Sumber dari Google
Tak jelas bolehlah besarkan sendiri dengan klik di atas gambar yer semua... Dalam banyak-banyak jenis yang ada di dalam koleksi peribadi Farah adalah... hobo, baguette, quilted, clutch, satchel, duffel/sea, flap, tote, frame dan wristlet... #ehhh apasal macam terbanyak ni? bha ha ha...tak adalah banyak mana pun... satu tu satu jer kot? atau satu jenis tu ada 2 jer kot... Bukan beli sekaligus, beli berdikit-dikit orang kata... Itu antara kegemaran Farah lah... 

Tapi handbag paling mahal adalah... Ashhhh... ha ha ha...itu kalah semua Gucci ke? LV ke? Prada ke? Tak ternilai tu...tiada tandingan dan tiada lawan... 

Kegemaran uolss pulak bagaimana atau macam mana?

Dapatkan Artikel Terbaru Dari www.bubblynotes.com Melalui E-mel Anda

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel " The Ultimate Bag Fashion Vocabulary...", diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Friday, October 17, 2014.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

28 comments:

  1. Lya x kisah Sgt psl handbag jnji selesa..blh muat byk bnda..wrna padan blh masuk semua bju..memadai suda hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang penting selesa dan bersesuaian kan Lya?

      Delete
  2. saya ada hobo, backpack dengan flap je. hehehe...

    wah, banyak gak koleksi peribadi kak Farah. saya bukan peminat beg. so kadang2 amek je beg adik.. haahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koleksi peribadi yang dikumpul selama beberapa tahun sejak mula bekerja dulu... ada adik beradik tak apa, boleh tukar-tukar dan kongsi... akak sorang jer... anak tunggal

      Delete
  3. sukanyaaa handbaggg...nak semuaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhh... syira memang peminat tegar handbag ni...

      Delete
  4. Za ada backpack,messenger,wristlet..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak apa tak apa nanti tambah lagi yer za?

      Delete
  5. kite suka tukar2 beg. hehe. hari ni pergi kerja pakai beg barrel ^_^

    ReplyDelete
  6. Pakai ikut kesesuaian tempat dan majlis...most of the time backpack sbb keluar jenjalan dgn ank2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau Farah keluar dengan Ash akan ada 2 beg... satu backpack satu handbag biasa... tak sah kalau tak ada handbag...

      Delete
  7. ehehe, banyak jenis upenya ya... :D

    ReplyDelete
  8. Banyak jenis rupanya. Now, dah dapat info baru tentang beg. Thanks, kak :)

    ReplyDelete
  9. banyak koleksi beg farah ye..akak adalah dua tiga jenis bag kat atas nie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kumpul sikit-sikit lama-lama jadi bukit kak... he he he...

      Delete
  10. Amboi banyaknnyer koleksi dia. Kita pun peminat handbag. Tak tahan napsu! Hehe.

    ReplyDelete
  11. Tq sudi berkongsi sis. Banyak juga kathy tak tahu.

    ReplyDelete
  12. Akak ada hobo ngan flap je....tiap2 bulan beli handbag sebab sendiri jual...haha. ..

    ReplyDelete
  13. wahhh...kita suka info ni Farah :))

    ReplyDelete
  14. Anak ramai nie kena bawak tote bag je lah ... Segala mak nenek boleh buh ...

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia