Home » , , , , » Sesuatu Itu... Rupa-Rupanya Dia...

Sesuatu Itu... Rupa-Rupanya Dia...


Pada yang mengikuti dengan tegar setiap entri di Bubblynotes.Com... ha ha ha, masalahnya Farah ni ada ke pembaca tegar? Teet... Atau pernah membaca entri yang berkaitan pasal gambar ni... ermmm, kalau tak tau cerita apa ni, boleh rujuk entri di SINI ... 

Misteri telah terbongkar tentang wanita sesuatu ini... haippp Farah bukan nak mengaibkan dia yer? Sekadar kesinambungan cerita jer ok?

Semalam dah dapat jawapan dah kenapa dia macam tu... setiap kali nampak orang masuk tandas jer dia mintak RM2.00 hinggit. Hu hu hu... Sebenarnya, yang Farah rasa sesuatu itu, rupa-rupanya dia kurang waras. Semalam dia dah buat satu tindakan yang agak extreme dengan memancutkan air dari getah paip dari dalam tandas kepada orang-orang yang memasuki tandas sehingga dihentikan oleh cleaner yang dipertanggungjawabkan untuk membersihkan tandas tersebut... Hu hu hu, nasib baik Farah pun tak kena pancut dengan air... kalau tidak kes naya... dah sia-sia basah lencun baju... mano den nak cari baju salin? Takkan nak beli pulak... dush dush dush... 

Kesian tengok dia... agaknya sebab tekanan hidup dan masalah-masalah yang melanda terlalu hebat dan dah tak terpikul oleh dia...terlalu terbawa-bawa dengan tekanan menjadikan dia sebegitu. Hu hu hu... Peringatan juga kepada diri sendiri dan kepada uolss ... sama-samalah kita menjaga kesihatan mental kita yer? Jangan terlalu terbawa-bawa oleh permasalahan dan tekanan. Bahaya sebenarnya kepada kesihatan mental kita. 

Hurmm... nak bantu dia banyak pun... tak mampu... sekadar hulurkan RM 2.00 yang dia mintak jer lah. Hu hu hu. Hopefully, pihak pengurusan bangunan dapat ambil perhatian dan lakukan sesuatu tentang perkara ini. Memang kesian tengok dia.... 

Dapatkan Artikel terbaru dari Situs ini melalui e-mail Anda.

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Sesuatu Itu... Rupa-Rupanya Dia..., diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Thursday, October 16, 2014.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

27 comments:

  1. la rupanya ada masalah mental
    kesian gak

    ReplyDelete
  2. okay, dah baca entri yang sebelumnya... haha.. siannya ada masalah kesihatan macam tu... masa dia pancut air tu, ada yang marah2 dia tak, kak?

    nasib baiklah pancut air je, janganlah duk p buat benda merbahaya. nauzubillahiminzalik.

    saya pun boleh perasan siapa orang baru dalam kuliah... hari2 kot menghadap muka sama. lama2 perasan gak kan siapa yang x pernah and baru muncul..

    ReplyDelete
    Replies
    1. masa dia pancut air tu dia gelak-gelak, macam seronok sangat dapat main air, macam budak-budak dapat air...macam tu lah gayanya...

      Delete
  3. ida pernah jumpe..tak waras juga..die mntk rm1 je..bagi duit lain die xnk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada kawan blogger pulak, kira macam adiklah, jumpa orang tu, buang RM10.00 kat dalam longkang satu-satu, macam banyak jer duit jer... hu hu hu...

      Delete
  4. ptt dia xblh ad kt ctu..dh ganggu ketenteraman.

    ReplyDelete
  5. Di kawasan opis ni dulu pun ada sorang uncle ni selalu minta RM2 gak...
    Tapi ada org cerita dah petang sikit dia ke CIMB berdekatan bank in duit :)
    Bila minta duit rasa dia tak waras tapi bila dengar citer gi bank masuk duit..dia jadikan mcm satu pekerjaan pula...duit masuk bank hari2

    ReplyDelete
  6. die mintak duit jek x kacau org xpe ek..kalo ngacau seram..

    ReplyDelete
  7. Sama2 kits jaga mental Dan fizikal kits sis..kecian juga org mcm tu kan nasibnya

    ReplyDelete
  8. Disebalik "sesuatu" itu ada "sesuatu" .

    ReplyDelete
  9. I mmg ada baca entry you pasal dia haritu..
    ohhh rupanya dia tak waras yer.. kesiannya..

    ReplyDelete
  10. Ish takut jugak la farah.. Nasib baik la tak apa2 kan orang kat situ, huhu

    http://butikgebugebu.blogspot.com/2014/10/6-tips-mengatasi-mabuk-perjalanan.html

    ReplyDelete
  11. Kesian dia..kene tlg dia refer pd psiakiatri.

    ReplyDelete
  12. Huh...Scary nih..Sy pernah hampir kene kejar dgn org kurang siuman dkt depan opis lama..Mujur la sempat lari masuk lobi opis..huhu

    ReplyDelete
  13. tengok cara berpakaian macam normal je org nie.

    ReplyDelete
  14. Dekat Sarikei pun ada sorang tapi dye mintak seringgit jaklah. Hahah.

    ReplyDelete
  15. penah jumpe org cmnie.. hmpir kena kejar..huhu.. kesian aunty tu.. tekanan hidup..

    ReplyDelete
  16. dari awal dah agak...emmang dia mental...tp maybe ada tekanan hidup...mampu kesian jer la...

    ReplyDelete
  17. Camana dia boleh masuk bangunan tu. Takut pulak dibuat bukan2

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia

iWON.MY