Home » , , , , , , , , , , » Sekejap Lagi Bakal 'Rushing'!!!

Sekejap Lagi Bakal 'Rushing'!!!

Source Extracted from Google
Hari ni adalah Sabtu. Agagaga semua orang pun tau. Dan hari ni terkena pulak secara tiba-tiba hari Sabtu bekerja Farah. Dan hari ni jugaklah Farah ada temujanji dengan Dkna Abza yang telah diaturkan sejak dari awal bulan hari tu selepas Hari Raya AidilAdha. Ada projek sikit kami berdua bersama dua orang lagi ibu-ibu comel di luar sana. 

Temujanji kami adalah pada pukul 2.30 petang... Farah habis kerja pukul 12.30 p.m. dan selepas ni memang bakal rushing tahap heavy metal sebab nak kena gerak dari PJ dan kemudiannya balik ke rumah lepas tu terus siapkan barang-barang Ash dan zass bergerak ke Puchong pulak. Muahahaha...Tapi dah bagi tau awal-awal dengan Dkna dah... Kemungkinan kelewatan ketibaan akan terjadi nanti... Paling tinggilah paling tinggi, koman-koman Farah akan cuba sampai pukul 3.00 petang. Semoga jalan tak sesak. (Dengan penuh harapan tu... )...Lepas ni nak kena mintak tolong GPS bagi aturan perjalanan yang paling dekat dan cepat. Bergegas ni uolss bergegas... Hu hu hu... 

Semenjak dua menjak ni diakui memang Farah terkejar-kejar ke sana ke mari... sampaikan Bubblynotes.Com punya entry timing pun jadi tunggang langgang dah... Huwaaa... Semakin hari semakin sibuk...nak katakan Perdana Menteri tak jugak... Ahakss... #oppss terlebih sudah... Biasalah tu kan? Bila anak semakin membesar semakin banyak perkara yang perlu difokuskan dan diberi perhatian... Bubblynotes.Com tak lari pun, tetap ada di sini... Melainkan Farah sendiri yang tutup...Muahahaha... 

Sekarang ni tengok jam jer...macam bilalah nak pukul 12.30 p.m. ni... memang betul-betul nak kena gegas ni... Oh, jalan tolonglah behave hari ini yer? Please be nice to me? Please?

*Projek mak-mak dan anak-anak namanya ni...nanti I is kongsi yer? In Shaa Allah...

Dapatkan Artikel Terbaru Dari www.bubblynotes.com Melalui E-mel Anda

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Sekejap Lagi Bakal 'Rushing'!!!, diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Saturday, October 18, 2014.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

22 comments:

  1. Replies
    1. tak jugak, 2 orang ibu blogger dan 2 orang lagi bukan rasanya...

      Delete
  2. berhati-hati dijalan raya farah.. ; pcl pon keja ni hari...salam kat dkna hurmm wat projek apa tu??

    ReplyDelete
    Replies
    1. projek mak-mak PCL... tapi yang happeningnya anak-anak...

      Delete
  3. Hahahaha...sally blk pukul 12...boo! ¯\_(ツ)_/¯

    ReplyDelete
    Replies
    1. elehhh, eksyen... tak nak kawan...ok fineee...

      Delete
    2. Apa brg keja..org cuti sabtu.. huhuh....tido weh tido. .best wooo...

      Delete
  4. projek2 apa tue... rushing, rushing jugak.. hati2 drive..

    ReplyDelete
  5. Macam projek besar je ni Farah ...hehe apa2pun hati2, biar lambat asalkan selamat... :D

    ReplyDelete
  6. wow! ada projekkk. hehehe. btw, memang bila dah ada anak bukan sekadar timing lari. alignment body pun lari. eh? hahahaha.

    ReplyDelete
  7. Salam singgah petang sabtu Farah..tak sabar nak tau apakah yang di bincangkan oleh 2 ibu blogger ni...jangan lupa kongsi yer....hehe...apa2 pun semoga di permudahkan segalanya...

    ReplyDelete
  8. Msti projek gempaq ni nnt share ya sis

    ReplyDelete
  9. wow..jumpa blogger ye,..nanti citer ye..:)

    ReplyDelete
  10. hehe...ok Farah, kami behave :p Ni mesti ada projek gergasi ni :)

    ReplyDelete
  11. baru sempat jejalan ni... wahhha da projek cap ibu dan anak ye... jejjengggg

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia