Home » , , , , , » Revolusi Baru Di "Facebook"...

Revolusi Baru Di "Facebook"...


Mungkin dah beberapa ketika dan mungkin Farah baru perasan kot? Iya, akak baru perasan malam semalam uolss...Hik hik hik... 

Facebook dah ada perubahan dan kemajuan dari segi kotak komen... sekarang dah boleh komen dengan hanya menempek sticker kalau tak tau nak berkata apa-apa ataupun tak sempat untuk menaip apa-apa pada keadaan yang tertentu... Menjadikan Facebook sebagai tempat yang semakin ramai orang teruja nak komen... Sebab semuanya masing-masing nak ekspresi diri giteww kaedahnya... Muahahaha. ... 

Punya semangat dan gigih akak muat turun segala jenis sticker yang ada hokehh? Semua dah perasan ke? Seronok tak? Seronok kan? 

*Mulalah akak nak jadi budak-budak ni!!! Gigihlah lagi komen sana sini nanti ni... Kalau agak-agak nampak Farah komen sana sini tu... ppepaham ajer lah ek??? Ekekekeke... Teruja lebih tau... Nyampah...^_^... Ngeee...

Dapatkan Artikel terbaru dari Situs ini melalui e-mail Anda.

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Revolusi Baru Di "Facebook"..., diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Wednesday, October 15, 2014.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

15 comments:

  1. heheeh syok gak layan ni biler chat!

    ReplyDelete
  2. YEKE.. BELUM TGK LAGI... XPERASAN. HEE..WILL CHECK IT OUT SAT LAGI. sori caps lock..sesambil menyelam minum air. haa

    ReplyDelete
  3. Dah perasan semlm...tapi blom test...

    Ermm...mcm pelik ker bila farah bahasakan diri sbgi farah lam entry..haha..ker aku sorang jer yg rasa camtu??

    ReplyDelete
  4. Da juga prasan semenjak dua tiga menjak hihihi

    ReplyDelete
  5. baru tau...sebab tak rajin sangat layan FB...hihi

    ReplyDelete
  6. Zumal suka icon kucing. Comel sangat ^_^

    ReplyDelete
  7. k.el baru perasan 2/3 hari ni..ooo baru npk ada sticker kat komen tu abis k.el install semua sekali haha

    ReplyDelete
  8. dah taw pasal kotak komen sticker ni..tapi tak try lagi..hehe

    ReplyDelete
  9. dah download..seronok pulak guna sticker comel macam ni

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia

iWON.MY