Home » , , , , , » Beauty Oat | Minuman Kolagen + Oat Yang Pertama Di Malaysia!!!

Beauty Oat | Minuman Kolagen + Oat Yang Pertama Di Malaysia!!!


Lai lai lai... aiyahh ini hali iolss mau celita... ooopss... betulkan jari jemari dulu supaya tak tertaip bahasa pelat... Krakkk... ok dah letup2kan jari jemari dah. Ni nak citer ni... selalu kita dengar atau tau, minuman kolagen dengan soya kannn??? Ehem2... Ini ada satu berita dan cerita menarik serta da boom untuk semua yang merupakan peminat kolagen... Yang tak minat pun mungkin akan jadi minat. Hik hik hik. 

Sekarang di pasaran dah ada satu produk baru yang diberi nama BeautyOat uolss dan iolss pun tengah consume BeautyOat ni ok??? Ianya adalah minuman kolagen dengan oat... menarik tak??? Menarik kann??? 


Ha tuuuu diaaa... Nampak tak??? Of course-lah nampak kann??? Ok2 yang pertama sekali kena semak status dan piawaian dulu... Sebelum menggunakan atau consume apa2 jenis produk sekalipun... weollss kena cek semua ni... Jangan main balun jer...


Perkara yang paling penting yang pertama adalah ianya HALAL uolss, mengikut piawaian serta diluluskan oleh pihak yang berwajib. Apakah BeautyOat dan apakah fungsi BeautyOat ni sebenarnya??? 


BeautyOat adalah kolagen yang pertama dan hanya satu2nya di Malaysia yang mengandungi kombinasi oat, kolagen marin, ekstrak sakura dan juga ekstrak dari buah delima, yang mana ianya telah dibuktikan berkesan di dalam mencegah penuaan awal, mengurangkan kerosakkan radikal bebas kepada badan dan melegakan keradangan kulit.

Sepertimana yang uolss dapat lihat di dalam flyer di atas... faedah atau manfaat BeautyOat ini antara lainnya adalah...

*ketegangan kulit, keanjalan kulit dan memperbaiki ton kulit
* mengurangkan kolestrol, garis2 halus, pigmentasi kulit dan liang2 kulit yang terbuka
*meningkatkan sistem imunisasi, tekstur kulit, memperbaiki tisu serta meningkatkan tenaga
*mencegah penyakit jantung dan obesiti


OAT
Oat adalah makanan super semulajadi yang kaya dengan serat dan sumber protein. Beta glucan yang terdapat di dalam oat membantu penyerapan semula kolestrol yang lebih rendah.

KOLAGEN MARIN
Kolagen Marin tripeptide, untuk menjaga ketegangan, kelembutan dan keanjalan kulit. Ia secara aktif, meningkatkan sintesis kolagen untuk mengurangkan tanda2 penuaan seperti garis2 halus, kedutan dan kekeringan.
EKSTRAK SAKURA
Ekstrak Sakura adalah bahan semulajadi untuk anti keradangan, pemutihan dan anti-glycation. Ia juga membantu dalam mengurangkan pengeluaran melanin untuk kulit yang lebih cerah.
EKSTRAK BUAH DELIMA
Buah Delima adalah Superfood Antioksidan yang membantu mengurangkan kerosakan radikal bebas kepada badan. Kandungan kalori yang rendah dan nilai pemakanan yang tinggi. 


BeautyOat merupakan sumber nutrien yang terbaik dari bahan2 semulajadi, bukan sahaja menjadikan badan lebih sihat tetapi juga membuatkan kulit weolls lebih glowing (berseri) uolss. Diperbuat daripada 100% bahan semulajadi dan diyakini HALAL. ^_^

Harga Beauty Oat di Pasaran Adalah:
RM79 WM Dan RM89 EM

Antara yang consume BeautyOat ni adalah:
Raisha Rania (Felixia Yeap) dan Yuyu Zulaikha



Sebelum tuu, sebelum tuu...ha ha ha, nak jugak menyelit... 


Errkk...tiba2... masuk pulak makcik ni... Ha ha ha... Kenal ke??? Kalau tak kenal tak apa, biarkan jer...Kalau kenal tak payah nak kutuk lebih2 sangat uolss...Muahahaha... 

BERMINAT???


Hubungi /What's Apps / SMS  
012-2444 014 (Nurul) atau 012-2444 041 (Jane)

Untuk Makluman Lanjut:

Dapatkan Artikel terbaru dari Situs ini melalui e-mail Anda.

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Beauty Oat | Minuman Kolagen + Oat Yang Pertama Di Malaysia!!! , diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Friday, October 3, 2014.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

11 comments:

  1. terus I teruja nak try babe.. tengok video u terus meyakinkan I yang beautyoat ni bagus.. how much for 1 box babe?

    ReplyDelete
  2. wa best ni.satu kotak untk satu bulan ke kak?

    ReplyDelete
  3. awww.... macam best wooo !! logo MESTI harusssss ada !! nak try.... huwaaa tuan suami cepatlah dapat kijeee......

    ReplyDelete
  4. bentuk nya serbuk ya kak bukan kapsul :)

    ReplyDelete
  5. wooow hasilnya cantik ya kak ? hehe

    ReplyDelete
  6. btol2.. sgt terasa kesannya ngan produk ni.. ^_^

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia

iWON.MY