Home » , , , , , , , , » "Advanced Birthday Wish & Rewards"...

"Advanced Birthday Wish & Rewards"...


Ermmm... tajuk tu kannn... gedik dan getis tak kalau Farah katakan tak berapa nak reti sangat nak Melayukan? Muahahaha.... Errr... sebenarnya reti tapi rasa macam bunyinya pelik dan skema sangat.... Bha ha ha.... Ya Ampunnnn.... Omputihlah sangat ye tak?

Ya seperti penampakkan imej, ianya adalah kad ucapan hari lahir dan juga sedikit token dari pihak pengurusan syarikat Farah bekerja sekarang ni. Hew hew hew. Tapi bukanlah semalam ataupun hari ni ulang tahun hari kelahiran Farah. Lambat lagi... pada penghujung-penghujung bulan November ni jugak! Hik hik hik... 

Save the date ok? Bulan November yang akan tiba ni bakal menyaksikan Bubblynotes akan dilengkapi dengan cerita ulang tahun kelahiran mak dan anak... Ha ha ha... Agak-agak perfect timing or not uolss? Farah bakal menyambut ulang tahun kelahiran ke-32 pada 24 November 2014 dan Ash pulak bakal menyambut ulang tahun kelahiran pertama pada 26 November 2014. In Shaa Allah... Amin... Syukran Allah... tercapai jugak cita-cita nak dekat-dekat tarikh lahir dengan anak sendiri! La la la la.... Sebenarnya dulu nak suruh gynae belah jer perut 24 November 2013... Tapi katanya kena tunggu jugak 26 November 2013. Kalau dapat tarikh yang sama lagi ohsem kan?

Ok ok... tak nak mengomel panjang-panjang pasal tarikh tu... Cumanya ini sememangnya tradisi syarikat.. setiap bulan setiap tahun, ulang tahun kelahiran kakitangan syarikat akan diberikan kad ucapan dan token sebegini pada akhir atau awal permulaan bulan seterusnya. Jadi benda ni memang rutinlah... 

Tapi memang rasa pelik sikitlah bagi Farah bila setiap kali perkara ni berlaku... Muahahaha... macam awal sangatlah pulak... Tapi tak apalah orang memberi kita merasa, orang berbudi kita menerima... Errr... betul ke pepatah ni? Ha ha ha... Balun ajerlah... 

Macam tulah kisahnya nak mengomel pagi ni... tu jer buat permulaan hari Jumaat ni... nak ceritakan tentang bulan November yang didatangi dengan keterujaan... Tapi tak adalah teruja sampai lupa diri ok? Ha ha ha....

Dapatkan Artikel Terbaru Dari www.bubblynotes.com Melalui E-mel Anda

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel "Advanced Birthday Wish & Rewards"..., diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Friday, October 31, 2014.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

20 comments:

  1. Wahhhh..Bestnye dpt voucher..Boleh shopping utk top up celebrate bday Ash nnt..hoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah rezeki... nak top up apa dear? ha ha ha...

      Delete
  2. Rezki ank branak tu sis tahniah ya

    ReplyDelete
  3. wah....dekat sgt besday mak dgn anak...kiranya taun lepas besday gift sis adalah Ash la..ekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. yer birthday gift yang paling best... Alhamdulillah...

      Delete
  4. Alhamdulillah. Rezeki anak beranak. Syoknya tarikh lahir dekat2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah... ha ah tarikh lahir dekat-dekat syok...

      Delete
  5. Alhamdulillah , rezeki seisi keluarga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah, rezeki kami dua beranak...Hik hik hik, diperbetulkan...muahahahaha.... rebellious sangat kan?

      Delete
  6. Memang advance.. Awal sangat ni..

    ReplyDelete
  7. untunglah..ada gak orang ingat birthday..hehe

    ReplyDelete
  8. samalah kite kak..bby november..hehehe

    nory 19hb..bolehlah celebrate sekali..ehhh??hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh eh, mama iqy pun celebrate sama! yeayyyy...boleh jer nak celebrate together-gether...

      Delete
  9. sama dengan adik sha... 21 november... hehehe.... selamat menempuhi alam remaja kak farah... yeyyyyy..... nanti iolsss datang lagi wish beday plak... hihi

    ReplyDelete
  10. bestnya farah....same birthday bulan november...

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia