Home » , , , , , , , , » Hurmmm.... Nak Order Apa Ni Ek???

Hurmmm.... Nak Order Apa Ni Ek???


Bila tenung2 belek2, dah macam abang2 sangat dah pulak lagak gayanya... Hu hu hu... tengok menu dan gaya macam nak pilih macam dia boleh makan semuanya. Orang pegang menu dia pun nak pegang jugak. Nasiblah pelayan restoran tu rajin melayan Ash... dia bagi jugak sekeping menu dan bagi pada Ash untuk main. Pheww... Walaupun badan kecik molek, tapi hajat di hati besar. 

Dengan topi yang sengaja disengetkan sendiri... ho ho ho... dia dah pandai sengetkan atau tarik cap ke belakang sendiri dah sekarang ni... 

*Macam gelagat Ash yer??? 

Dapatkan Artikel Terbaru Dari www.bubblynotes.com Melalui E-mel Anda

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Hurmmm.... Nak Order Apa Ni Ek???, diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Monday, September 1, 2014.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

17 comments:

  1. puas la mummy dia nak basuh be**k nanti..huhu..banyak snagt makan :)

    ReplyDelete
  2. Amboi ash...kemain lagi pilih menu...ni mummy yg mkn ke ash yg mkn?? Haha..

    ReplyDelete
  3. tggu la Ash besar nnt..semua ash nak makan ya.. hehehehe

    ReplyDelete
  4. Stylo la ash ni...geram tau aunty tgk ash..comel sgt.

    ReplyDelete
  5. wow Ash.. gaya tuh dah maam orang dewasa saaangat :D dia ikut mummy dia ni suka fashion dia pun nak jadi stylo gak senget senget topi tu.. kasi ada swag sikit hihi.

    ReplyDelete
  6. Wah ..Ash dah pandai la main senget2 topi bagai...mkn byk2 nnt gemokkk

    ReplyDelete
  7. nak order ape lah tu Ash..comel gelagat dia ye

    ReplyDelete
  8. Dgn mommy mintak macam2 tau...ngan mama long jgn....haha

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia