Home » , , , , , , » Cabaran 30 Hari: Hari 3 - Sesuatu Yang Menguatkan Anda...

Cabaran 30 Hari: Hari 3 - Sesuatu Yang Menguatkan Anda...

Ini #cabaran30hari untuk hari yang ke-3 dah ni uolss... Hu hu hu... Alaaaa...sesuatu jer ker??? 2 waktu??? 3 waktu??? Ermm.... 

Source Extracted from Google
Kalau dari segi apa yang sepatutnya dalam hidup kita sebagai hamba Allah ni... dah tentu2lah Allah menguatkan diri kita semua kann??? Termasuklah lah iolss... Tapi dalam konteks kehidupan... apa yang terjadi sehari2, apa yang dihadapi hari2... yang menguatkan iolss pada waktu dan ketika ini selain Allah SWT adalah.... Jeng jeng jeng... 


Tak lain tak bukan adalah Iman Firash... siapa lagi uolss... inilah dia sumber kekuatan iolss...pakar motivasi iolss, nyawa, intan, payung, berlian... Apa yang iolss buat, apa yang iolss usahakan, apa yang iolss sacrifice (contohnya contoh...waktu tidur, waktu rehat)... semuanya adalah demi kekuatan yang satu ini... Ash adalah sesuatu yang menguatkan Mummy...bila tiap kali iolss rasa penat, rasa dah tak daya, rasa dah bosan, rasa dah jemu, rasa dah jelak... bila ingatkan Ash, for sure terus hilang semua rasa tu... 

Ash motivate iolss untuk terus kejar apa yang iolss nak dalam hidup untuk weolls berdua, Ash motivate iolss untuk kerja lebih keras, Ash motivate iolss dalam segala2nya... Alhamdulillah, syukran Allah atas anugerah yang satu ini... In Shaa Allah, iolss akan cuba jaga sebaiknya dan berikan yang terbaik buat Ash...

*Ok dah, dah siap jawab cabaran hari ke-3, tak boleh meleret2 sangat...nanti sendu terlebih..muahahahaha....

Dapatkan Artikel Terbaru Dari www.bubblynotes.com Melalui E-mel Anda

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Cabaran 30 Hari: Hari 3 - Sesuatu Yang Menguatkan Anda... , diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Wednesday, September 3, 2014.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

36 comments:

  1. alololo..tamo sendu2 ye beb..firash is ur strength..apapun yg terjadi, he will always be by ur side.. :)

    ReplyDelete
  2. salam perkenalan dari mamamyja. jemput singgah and komen

    CABARAN HARI KE-3

    ReplyDelete
  3. huhu, setuju dengan akak, anak la penguat segalanya...

    ReplyDelete
  4. setuju dgn farah, mak2 ni kuat sbb anak2 tau..

    ReplyDelete
  5. Hehehe tak nak sendu2 tak nak ...TERBAIK la Ash ni ..Nanti jaga Mummy elok2 tauu ..Jangn buat Mummy nangis ya Ash kalau tak anty Lya babb Ash tau ..

    ReplyDelete
  6. Bestnya da anak.. Semoga tercapai impian nak ada penguat semangat macam ni.. Huhu..
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete
  7. setuju!!!!! down mcm mana pun klau teringat kan ank kompom jd superpower baliik...

    ReplyDelete
  8. siapa lagi kalau bukan ash kan..kalau tak..takkan penuh cite dia je lam blog mummy..be strong mummy!!

    ReplyDelete
  9. Anak segalanya kan.. walaupun ada suami di sisi.. anak lebih berharga.. wah... boleh gitu??

    ReplyDelete
  10. Betul farah, mereka sumber inspirasi kita. Harta paling berharga...

    ReplyDelete
  11. Esok ena dah ada anak, dia pula penguat ena.. heehe comel je akak dengan ash.. dua2 bulat... ahaks

    ReplyDelete
  12. Comelnya dia..Ank anugerah yg trindah

    ReplyDelete
  13. Yeaahh..setuju..dgn pndgn mata seorg ibu,,..kasih syg thadp darh daging itulah penguat..

    ReplyDelete
  14. Kim salam penguat mu!^^ cute,,
    Moga anak kakfara hargai segala pengorbanan kakfara chaiyokk^^

    ReplyDelete
  15. Kannn farah kannnn..
    Amanah Allah ni sumber kekuatan buat kita.. Semoga kita sentiasa terus kuat. heheheh

    ReplyDelete
  16. Cabaran ke 3 ni kebanyakkannya serius je entri.. hehe..

    ReplyDelete
  17. Wanita dan ibu akan jadi kuat kerana anak....u can do it sis...be strong...

    ReplyDelete
  18. kekuatan mak ayah skang nih memang anak2..
    anugerah yang paling terindah kak..

    ReplyDelete
  19. kekuatan nory, iqy dan abahnya..tanpa 2 orang tu, lemah longlaii noryy...tak lupa juga keluarga yang jadi sumber kekuatan nory jugak...heee

    ReplyDelete
  20. makin comel Ash, tak sabar tengok Ash membesar, boleh jalan... dan kawin !! opsss aunty sha plak overr...

    ReplyDelete
  21. Alhamdulillah..Ash segalanya untuk mummy :)

    ReplyDelete
  22. Moga Ash membesar jadi anak soleh dan berbakti pada ibu :)

    ReplyDelete
  23. kita yg ibu ni, semestinya lah anak2 adalah penguat hidup kita ^_^

    ReplyDelete
  24. geram sungguh ngan budak baju pink tu.
    saja je tunjuk kecomelan dia.
    sabo je nk cubit.
    hahhaha.

    ReplyDelete
  25. Ash boleh jaga mummy dia.. Ash bila nk ada geng lg tambah kuatkan semangat mummy n daddy.

    ReplyDelete
  26. Ashhh yg buat cik sue geram hahhaha

    ReplyDelete
  27. Ash jd anak yg soleh utk keluarga tau sayang.. Aamiin.. :)

    ReplyDelete
  28. Anak la penguat kita sebagai mak ni. Kena kuat tuk besarkan diorg. Wlpon kadang tu rebah jugak. Kena bangkit n menjadi super power mommy. Ehehee

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia