Home » , , , , » WW#33: Boikot Produk Israel???

WW#33: Boikot Produk Israel???

Source Extracted from Google
Listing uolss listing... kann sekarang musim boikot...Silalah semak senarai tu yer... kalau tak nampak kenalah besarkan untuk tumbesaran imej....
Terimakasih telah membaca artikel WW#33: Boikot Produk Israel??? . Jangan lupa share ya

Subscribe to receive free email updates:

18 komentar:

  1. banyak nie yang masih digunakan...mandian awfiyah pun still pakai Johnson baby..adeh

    ReplyDelete
  2. tanpa disedari,banyak gila barang2 Israeli kan kak.. tq for sharing kak..:)

    ReplyDelete
  3. walt disney...?? :(
    tengok cerita terbitan walt disney takpe kan...?? hurm tak dinafikan produk keluaran mereka agak best2 belaka... haiyooo

    ReplyDelete
  4. print dan simpan dlm wallet, kang takut terlupa nnt senang nk refer.

    salam singgah dr sihatitunikmat.blogspot.com.

    ReplyDelete
  5. Banyak juga produk israel kat malaysia ni kan farah.huhu

    ReplyDelete
  6. Banyak juga barang keluaran diorang ni yang masih ada kat rumah...

    ReplyDelete
  7. yang paling fames and orang selalu guna MC Donald..rupanya byk lagi barang yang duk guna..

    ReplyDelete
  8. Tak sedar pun selama ni kita selalu guna produk mereka.

    ReplyDelete
  9. banyak nak kena boikot ni. hmm...

    ReplyDelete
  10. nak boikot kena boikot habis-habis.. tepuk dada tanya selera..

    ReplyDelete
  11. pilihan di tangan kita. tinggal nak dengan tak nak je.. boikot semampunya.

    ReplyDelete
  12. Semalam lalu nearby McD area Senawang.
    Banyak je kereta.
    Harap istiqamah dalam memboikot negara PEMBUNUH ni!

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.