MH 17 | Istiadat Penerimaan Jenazah

Farah Waheda Wahid
19
Source Extracted from Google
Semestinya KLIA sekarang ni tengah diselubungi suasana suram, sedih dan terlalu ramai orang yang hadir untuk turut sama menyertai Istiadat Penerimaan Jenazah Mangsa Nahas MH17. Walaupun, iolss tak hadir di lokasi istiadat berlangsung tetapi kesedihan serta kesuraman itu tetap iolss rasakan dan iolss percaya sebagai rakyat Malaysia uolss pun turut merasakan kann???

Menurut sumber di SINI semasa raptai berlangsung... anggota tentera dilihat mengusung keranda jenazah dan juga bekas abu khas yang ditutupi atau diselimuti dengan Jalur Gemilang yang akan dibawa ke van jenazah . 

Menurut satu sumber yang lain lagi di SINI ... istiadat dijangka bermula pada jam 6 pagi dan dijangka berakhir pada jam 1 tengah hari di Kompleks Bunga Raya KLIA dan sepertimana yang telah diwar2kan sebelum ini...Orang ramai yang ingin menghadiri Istiadat Penerimaan Jenazah ini diminta hadir tepat pada waktunya. Kalau lambat, iolss pun tak pasti-lah... Macam sekarang ni kann? Memang dah lewat-lah... Jalan pastinya banyak block sana sini dan juga sesak... Sebab ramai yang dah hadir lebih awal. 

Apa2pun, semoga Istiadat Penerimaan Jenazah ini berjalan dengan lancar dan sempurna seperti yang dijadualkan serta dirancangkan. In Shaa Allah...Mudah2an... Amin... 

Post a Comment

19Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. amenn..
    tgh tgk online ni..sedih rase :'(

    ReplyDelete
  2. hanya mampu tengok streaming live di pc. inshaAllah mendoakan yg semuanya akan berjalan dengan selamat

    ReplyDelete
  3. Insyallah moga semuanya d prmudahkn amin

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum dan salam singgah Jumaat Farah...Al-Fatihah dan takziah kepada semua mangsa MH17,semoga keluarga mangsa tabah dan sabar menghadapi dugaan ini..

    ReplyDelete
  5. amin , in sha allah. semoga semua urusan dipermudahkan

    ReplyDelete
  6. #WelcomeHomeMH17...Salam Takziah buat semua ahli keluarga manga...dan Al-Fatihah buat mangsa yg beragama Islam..

    ReplyDelete
  7. Satu sejarah, pertama kali jenazah orang awam diberi penghormatan tertinggi negara. Semoga segalanya berjalan dengan lancar dan dipermudahkan... Alfatihah buat mereka yg beragama Islam.

    ReplyDelete
  8. Amin...sayu dan sebak tgk di tv..

    ReplyDelete
  9. Kakak mengikuti live dari tv di pejabat ini Farah
    Sedih dgn sejarah hitam tercatat buat negara kita.

    ReplyDelete
  10. Amin dan Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar

    ReplyDelete
  11. Manusia merancang, Allah juga merancang, Sesungguhnya perancangan Allah yg terbaik ... Semoga roh mereka2 ditempatkan dikalangan orang yang beriman ... Semoga keluarga redha dan tabah menghadapinya ... Inna Lillahi wa inna ilaihi raji'un ... Al-Fatihah ...

    ReplyDelete
  12. Tgok kt tv smlm pon, rse hiba gle..

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !