Home » , , , , , , » Let's Drive!!! Oh Yeah???

Let's Drive!!! Oh Yeah???


Ramblings about Ash lagi!!! Itulah dia kalau dah tiba cerita Ash, Ash ajerlah sepanjang2... Tak adolah cerita lain. Ok hari ni kemaruk bercerita tentang Ash... Muahahaha... I is kan Mummy yang overdramatic??? 

Fefeeling macam dia drive betul2... lepas tu pandang kiri dan pandang kanan... Macam expert bebenau... Ash dan musical car 50 cents yang tak dapat dipisahkan uolss... Ada gaya tak??? 

Hu hu hu, Mummy domam2 pun boleh jadi sihat melayan kerenah Ash... Tapi bestlah jugak sebab cepat berpeluh, bila berpeluh menandakan badan semakin sihat. 

*Kemaruk upload video Ash gamaknya hari ni??? Masuk ni jer dah 2 entri diselitkan video Ash... 
Terimakasih telah membaca artikel Let's Drive!!! Oh Yeah???. Jangan lupa share ya

Subscribe to receive free email updates:

14 komentar:

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.