Home » , , , , , , » WW#29: Cara Membuat Sarung Ketupat Palas

WW#29: Cara Membuat Sarung Ketupat Palas

Source Extracted from Google
*Semalam weolls belajar Kaedah Menganyam Ketupat hari ni, weolls belajar cara2 membuat sarung ketupat palas pulak ek??? Tapi ketupat palas ni ada 'jantan' 'betina'nya yang iolss pernah dengar...Ha ha ha, tau makan jer, bezakan tak tau...

Dapatkan Artikel Terbaru Dari www.bubblynotes.com Melalui E-mel Anda

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel WW#29: Cara Membuat Sarung Ketupat Palas, diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Wednesday, July 23, 2014.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

25 comments:

  1. ana pun tak pandai owhh..main taram ja lepas tu mak ana bising buat sedia xkena..hihii..habis pulut terkeluar..

    ReplyDelete
  2. mak wan baru buka dia punya daun semalam..maybe hari sabtu nanti buat..

    ReplyDelete
  3. sy kalau buat memanjang buat yang 'betina'..haha. mak kata tak kisah la, janji boleh makan.

    ReplyDelete
  4. Akak x mkn ketupat palas...anyam ketupat sate pun x reti...huhu

    ReplyDelete
  5. tak pandai sangat anyam ketupat palas ni...mesti kurang kemas...tau2 berterabur...huhu

    ReplyDelete
  6. Nampak mudah tpi tak pernah lgi buat hhee

    ReplyDelete
  7. Saya bab2 ketupat ni memang tahu makan je kak..kalau rendang ke kuah kacang pandai lagi lah nak buatnye..hihi

    ReplyDelete
  8. Umi kite dh 2 thn jd org pahang, alhamdulillah die pon dh pandai anyam ketupat palas... klo x kami mkn ketupat nasi jerr...

    ReplyDelete
  9. dulu selalu konon2 belajar dgn arwah nenek. last2 makan jer yg lebih hehe.org ganu panggil pulut arong (pulut yg dah siap tapi blum masuk lam daun palas lagi)

    ReplyDelete
  10. hehe..timm tiap2 tahun kna jdi tukng pmbalut..haha!

    ReplyDelete
  11. dulu pernah tolong makcik buat..best...

    ReplyDelete
  12. ada jantan betina?tak tau pulak..taunye makan jek..

    ReplyDelete
  13. jarang buat, bila nak buat, mesti kena tanya mak balik. hihihi

    ReplyDelete
  14. Sampai bila bila pun kita takkan tahu buat. Percayalah cakap kita. Hahahaa.

    ReplyDelete
  15. Tak pandai menganyam,pandai makan ..

    ReplyDelete
  16. wuahahhaha tengok ketupat ni getar iman wooo....

    ReplyDelete
  17. kite tak reti nak menganyam ketupat. belajar pun tak jugak reti reti

    ReplyDelete
  18. Hehe... Mmg inu rutin setiap kali raya..

    ReplyDelete
  19. Ada wat kelas tak.. Nak belajar jom

    ReplyDelete
  20. dah cuba hari tu.Tapi tak berapa nak lulus.hihi

    ReplyDelete
  21. dulu selalu tolong atok buat, skrg dah lama tak buat skill tu dah hilang, tahu makan je..

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia