WW#25: Ash Kaya???


Fresh from oven... ha ha ha... Ash kaya ke??? Tunggu sampai Mummy dijemput baru pindah ke Ash... Untuk info tentang penamaan KWSP sila refer entri INI

Dapatkan Artikel Terbaru Dari www.bubblynotes.com Melalui E-mel Anda

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel WW#25: Ash Kaya???, diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Wednesday, July 9, 2014.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

26 comments:

  1. alhamdulillah..Ash bakal mewarisi...hehe

    ReplyDelete
  2. Wah bakal org kaya muda nie sah he

    ReplyDelete
  3. hehehe..
    untung ash.
    untung uncle shark kenal cuperboy.
    heheheh..

    ReplyDelete
  4. iInshaAllah, bagus beringat awal-awal ni..

    ReplyDelete
  5. farah dah tak dak akaun kwsp sbb dah masuk skim pencen..hehehe

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah..rezeki ash..sue x buat lagi penamaan ni..boleh buat online or kena g KWSP ye dear?

    ReplyDelete
  7. kaya??..wakakaka..kena belanja makan la ni

    ReplyDelete
  8. bila ash dah besar , mmg beranak - pinak lah duit tu ...

    ReplyDelete
  9. patut letak nama bakal besan nie sekali....he3

    ReplyDelete
  10. hikhikhik.. bg nama awal awl kan senng

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah..rezeki untuk ash..bekalan untuk masa depan :)

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah....rezeki Ash... errr nak kikis Ash boleh tak...?? Ash..!! aunty nak nando's...??? ken or kenot...??? whahahhaa

    ReplyDelete
  13. tapi KWSP ni punya penama lain sikit. penama tu bukan mewarisi, tapi dia pemegang amanah. maksudnya, penama tu telah diamanahkan untuk clearkan apa-apa hutang/bayaran pemegang KWSP .. dan penama harus membahagiakan amaun tu dalam bentuk hukum faraid, jika si pemegang KWSP tidak membuat apa-apa wasiat.. Itu yang Ros faham bila KWSP datang office Ros bentangkan. Betulkan Ros, jika Ros silap :)

    ReplyDelete
  14. Alhamdulillah. Harap Ash dpt gunakan sebaiknya :)

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah..akak pun awl2 lagi dh buat..sbb kita tak tahu bila ajl menjemput kan

    ReplyDelete
  16. Alahai..akak belum tukar penama lagi...masih nama Mak akak...

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia