Home » , , , , , , , , , , » My Raya Delights 2014 Is On The Way!!! ^_^

My Raya Delights 2014 Is On The Way!!! ^_^

Ini tak ada simpan2 cerita punya kes ni. Semua kasi lambak jer walaupun readers musim raya ni merudum. Ha ngomel lagi ngomel lagi pasal trafik. Cepuk karang!!! Muahahaha... berkata2 kepada diri sendiri... 

Tengah2 sibuk di dapur pun dalam riuh rendah ni, nak jugakkkkk update blog??? Apa kes??? My oopss sorry our Raya Delights 2014 is on it's way peeps!!! Walaupun tidak sehebat pakar2 masak di luar sana yang kalau masak memang ohsem... Tapi Alhamdulillah, masih mampu memasak untuk santapan keluarga juga tetamu yang bakal datang beraya esok... Ngeee... ^_^... 

So what's cookin' on the stove yeah??? Ala menu biasalah untuk raya... but this year add on is kuah lontong...Menu from my stove this Eid 2014 adalah nasi impit, kuah lontong, kuah kacang, rendang daging... dan masak lodeh. Eh mana bukti masak lodehnya??? Nan hado, esok pagi2 lepas solat Subuh baru bersilat di dapur untuk masak lodeh. ^_^...

*Nasib baik #ashtonkutcher  Ash nyenyak tidur kroh kroh kroh bunyinya... Makanya kami2 ni semua laju sikit buat kerja... Muahahaha... Kalau tak dia pun sibuk nak masak sama...  

Dapatkan Artikel Terbaru Dari www.bubblynotes.com Melalui E-mel Anda

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel My Raya Delights 2014 Is On The Way!!! ^_^, diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Sunday, July 27, 2014.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

7 comments:

  1. makanan ni memang wajib ade..uiit..salam aidilfitri kak

    ReplyDelete
  2. Adoi meleleh air liur hm why kak why hihihi

    ReplyDelete
  3. mak aiii ..TERBAIK la Farah..sama lerr kiterr

    ReplyDelete
  4. Bila ramai2 kat umah mcm2 selera yang datang ..sebab tu la makanan yang terhidang pon macam2 jenis ..

    ReplyDelete
  5. tak jumpa lagi lontong musim raya ni..sedapnya kalau dapat

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia