Janji Mummy Ada Sebelah...


Dengan mulut nganganya tidur yang sememangnya 'trademark' Ash.... 


Dengan bantal 'kepam' dia yang memang jadi BFF dia sekarang ni... Muahaha Cik Ted iolss memang dah renggangkan... Bahaya ooo... Takut2 nanti lain pulak jiwanya... Ho ho ho... Tapi masih tak cukup lagi untuk Ash tidur lena kalauuuuu Mummy tak ada sebelah...


Tak kiralah ribut ke petir ke malam yang tenang dan cosy ke... Mummy mesti ada sebelah... Kalau tak... memang confirm resah Ash tidur tak pun terjaga... Hu hu hu... So the manja is it??? 

*Iolss memang gemar mengulit dan ambik gambar Ash....Penuh dengan gambar dia saja dah... ^_*... Morning peeps!!!

Dapatkan Artikel Terbaru Dari www.bubblynotes.com Melalui E-mel Anda

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Janji Mummy Ada Sebelah... , diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Wednesday, May 21, 2014.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

31 comments:

  1. terserlah kebambaman pipi Ash bila lena gitu hehe. Morning Farah! :)

    ReplyDelete
  2. mcm tu la kalau dah jadi mummy kan sis..kalau lya mesti dah mcm tu juga asyik gambar anak je :D

    ReplyDelete
  3. kalau takde bau mommy dia tak keruan ash...hheee

    ReplyDelete
  4. alololo..geramnya tang pipi tu, mau acik geget je kasi lebam

    ReplyDelete
  5. morning darl!u make my day today when u drop the komen at there... :)

    ReplyDelete
  6. Alahaiii manja sangat Ash ni. Gigit pipi tu nak tak ?? :D

    ReplyDelete
  7. hey cuper boy mama long....amboi2 comelnya dia....tang pipi pau tu buat mama nak gegettttttt

    ReplyDelete
  8. ash dah semakin tembam...suka la mama farah..
    anak saya kalo nak tido musit cari ibu dia..sayalah tu..

    ReplyDelete
  9. comelnya anak farah... pipi tu bambam betul..heheh

    ReplyDelete
  10. Cumil je tgk ash tido..hehe,.kita curikk bantak busuk dia..hehe..

    ReplyDelete
  11. saja jer mummy dia amik pic Ash yg sedang lena....cubit sikit Ash....

    ReplyDelete
  12. alahai tenbamnya baby awk farah...hihihi..☺☺☺

    ReplyDelete
  13. tido bawah ketiak mummy selagi ada masa ni cuperboy..
    dh jadi abang long kang xleh dh.
    hihihihi.

    ReplyDelete
  14. comelnye ash tido nganga.. kalau mak budak tido nganga.. mau kuat dengko.. hakhak

    ReplyDelete
  15. Samalah jugak dengan aida...Aqil tu asyik nak berkepit je dengan Mommy..sampaikan dia terlebih manja lagi dari adiknya..heheh

    ReplyDelete
  16. haishh geram aihh tgk pipi Ash...hehe

    ReplyDelete
  17. Ash nak ada bau Mummy die baru lena..that's Y la mummy kene ada sebelah...huhu

    ReplyDelete
  18. Ada anak.mmg la ambik gambo aje kejenya. Kamera tu sentiasa kat tgn. Akk pun camtu dulu.

    ReplyDelete
  19. akak better jaga ash baik2 ek, kalau tak saya gi culik bawak balik rumah... hehehe..
    comelll

    ReplyDelete
  20. baca entry nie tetiba plak teringat lagu arjuna yang fynn jamal nyanyi tu..hehehe

    Regards.
    -Strider-

    ReplyDelete
  21. comel...geram bila tgk baby tidur...tangan mesti nak usik pipi...

    ReplyDelete
  22. tak pe kak..inilah masanya sebab budak sgt cpat membesar..:)
    hargai peluang yg ada kan..

    ReplyDelete
  23. Esok tunggu Ash bujang esok tak laku dah mommy dia hehe

    ReplyDelete
  24. mana boleh mummy takde..mesti ade sebelah Ash kan..baru lena tidur Ash

    ReplyDelete
  25. sama ngan rizqy , kalau nory ada sebelah, lena je dia tido, kalau takde, mulalah asyik mengeliat resah gelisah je...huhuhu

    ReplyDelete
  26. Tembabnya pipi.. meh uncle cubit2 eh.. :D :D

    ReplyDelete
  27. tebam...geram..macam nak gigit je pipi tu.

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia