Home » , , , , , , , , » Pukul 3 Pagi Ash Ajak Borak2!!!

Pukul 3 Pagi Ash Ajak Borak2!!!

Cerita santai2 di petang hari... Uhuksss, boleh tak??? Pukul 3 pagi ajak mummy borak2??? Dushhh.... tak larat mummy nak bukak mata nak oiii.... hik hik hik.... Meh sini kongsi sikit...

Dalam gelap lah yer video tu dan bahasa dialah pun... hik hik hik...bahasa German ataupun Korea...Kuat menjerit Ash ni... 

*Jangan dok salah faham, puting kosong tu, memang jadi mainan dia sebelum tidur...suka gigit selain dari teether... itu kalau bagi susu dia tak nak... sebab kalau bagi susu, nanti habis dia sembur balik...muahahahaha.... 

Dapatkan Artikel Terbaru Dari www.bubblynotes.com Melalui E-mel Anda

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Pukul 3 Pagi Ash Ajak Borak2!!! , diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Thursday, April 17, 2014.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

30 comments:

  1. mmg tak kira jam kalau nak berborak si kecil ni... hihi... tersenguk-senguk layan smbang... hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu maria, tersenguk2 kita melayannya... sok mulalah cari concealer nak cover mata panda tu...hik hik hik...

      Delete
  2. ayokkkk pukul 3pagi?? Ash buat mummy mcm dalam cerita P.Ramlee je pukul 3pagi tak tidur lagi.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha tu lah mummy zaza, dia buat macam cerita P.Ramlee jer jadinya...

      Delete
  3. adoiii x taulah pas ni k.el lah kena borak2 ngan baby
    jenuhlah pagi2 sembang..mslah x cukup tido pun berlaku hahaha
    tp xpe kejap je..hehe

    ash nti sembang ngan mummy tu ajok daddy sekali taw haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. lepas ni merasalah ek kak el, kembali berjaga malam setelah sekian lama tak berjaga malam kannn??? hik hik hik...abah tak do kak el, abah standby catuan air kat opis... abah pun dah dok tersengguk2 dah tu...

      Delete
  4. hahah comelnyaa ash sembang pagi2 butaa.. mummy kena layan je lah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yelah pun yang, takkanlah mummy nak biarkan dia sorang2 macam tu jer kannn? hik hik hik...

      Delete
  5. Comel....lama dah tak pegang budak kecik ni..

    ReplyDelete
  6. Alolo conel je ash nih ajak borak borak ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha tu lah boleh ajak berborak pulak tu...

      Delete
  7. ni yang buat teringin nak anak kecik lagi...walau mata dah tak lalu nak bukak, tetap menahan melayan kerenah mereka sebab kejap je nanti mereka dah besar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila mereka dah besar kita yang akan terasa rindu...

      Delete
  8. biasalah tu farah ada anak kecik, mmg manjang xcukup tidur.. tp nnt dah besar lain perangai pulak hehe... enjoy the moment dear ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup i'm enjoying the moment kak... mesti rindu sangat nanti bila dah besar nanti...

      Delete
  9. pukul 3 pagi....dah macam citer P.Ramlee.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha tu la tu, zaza pun cakap benda yang sama, macam cerita P.Ramlee...

      Delete
  10. kadang-kadang baby memang camtu..tetiba pulak kejut ajak main..dus2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak tak nak terpaksalah bangun jugak main...hik hik hik...

      Delete
  11. hehe..comel je..tak faham pon buat-buat faham jugak lah kan..hehee..tapi kalau ajak borak pukul 3 pagi,memang aida tak terlayan lah..penat!huhuhu

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia