Home » , , , , » Pray For MH370!!!

Pray For MH370!!!

Source Extracted from Google

Memang menjadi isu tumpuan hangat misteri kehilangan pesawat MH370... Sana sini berita tertumpu tentang kehilangan pesawat ini... Dan sehingga ke saat ini tak ada pengesahan lagi apakah sebenarnya yang berlaku dengan pesawat MH370 ini... 

Akhbar Mirror melaporkan 2 daripada 227 penumpang pesawat MH370 masih gagal dikesan, menggunakan dokumen curi. Penumpang terbabit menggunakan dokumen milik warga Austria, Christan Kozel, 30 tahun dan Luigi Maraldi, 37 tahun yang berasal dari Cesena, Itali. Mereka dilaporkan menghubungi keluarga dan mengesahkan tidak berada di dalam pesawat. 

Pesawat MH370 dilaporkan hilang dari radar dan paling menyedihkan bila... ada baby uolss dalam pesawat MH370. Dapat iolss bayangkan macam mana perasaan ahli keluarga penumpang pesawat MH370 sekarang ni... 

Macam2 spekulasi yang timbul dan macam2 berita yang keluar. Apapun kita doakan yang terbaik buat mereka. Khabarnya negara jiran kita Singapura pun turut menghulurkan bantuan dan kesan tompokan minyak pada laut sedang dikaji atau dianalisis. Semoga misteri kehilangan pesawat MH370 ni dapat diselesaikan dan diketahui dengan secepat mungkin... Pastinya pihak keluarga para penumpang pesawat MH370 tidak senang duduk dan tak boleh nak tidur malam dengan kejadian ini. Semoga mereka terus bertabah hendaknya. 

Let us pray for MH370 peeps!!! 

Dapatkan Artikel Terbaru Dari www.bubblynotes.com Melalui E-mel Anda

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Pray For MH370!!!, diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Sunday, March 9, 2014.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

23 comments:

  1. Semoga dipermudahkan segala urusan pencarian..

    ReplyDelete
  2. I do hope for the best for them, and if possible let everyone come back alive, fine and healthy. But the things around is very mysterious and some statements are not logic. It's like something is going on with this case but it's hidden and covered with whatever they used.. Like a conspiracy or smth. Hmm. Entahla. Only God knows.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah vee my instinct telling me the same thing... hu hu hu...

      Delete
  3. Semoga pasukan pencarian diberi petunjuk dari Allah

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya... saya juga berharap perkara yang sama

      Delete
    2. akak pun mendoakan dan berharap perkara yang sama... sama2 kita berdoa yer...

      Delete
  4. Hanya Allah SWT yang tahu...Allahuakbar....pray for them...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu hanya Allah SWT yang tau, marilah kita sama2 mendoakan mereka...

      Delete
  5. hanya Allah yang Maha Mengetahui segalanya. sama sama lah kita teruskan berdoa smga misi mencari & menyelamatkan dipermudahkan hendakNya

    ReplyDelete
  6. I'm hoping that they will comeback safely..I really hope...

    ReplyDelete
  7. kite baca je dalam facebook tapi jangan percaya..tnggu sahaja kesahihan nyer nanti..

    ReplyDelete
  8. semoga urusan mencari dan menyelamat dipermudahkan ya sisi...

    ReplyDelete
  9. Kita sama2 doakn y terbaik... In Sha ALLAH..

    ReplyDelete
  10. semoga Allah permudahkan urusan pencarian mereka ... aaamin .

    ReplyDelete
  11. tu la, tak dapat bayangkan bagaimana perasaan ahli keluarga yang terlibat dalam musibah ini. Semoga mereka tabah dan redha dengan segala kemungkinan :(

    ReplyDelete
  12. kita sama2 doakan moga semuanya dlm keadaan selamat..dpt bayangkan ahli kluarga yg terlibat.

    ReplyDelete
  13. semoga semua aktiviti pencarian dapat berjalan lancar :)

    ReplyDelete
  14. Dah macam2 spekulasi timbul sekarang ni... apapun, sama2 kita berdoa semoga MH370 dapat ditemui...

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia