Ranking Alexa Bubblynotes.Com 23/2/2014

Farah Waheda Wahid
29

Ini bukanlah entri gebang and showing off jauh sekali untuk berlagak. (Tak menahan mukadimah ayat!!!)... Tapiiii.... wohooooooo woot woot... Alhamdulillah penantian dan usaha itu berhasil juga akhirnya.... ^_^... Alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah, syukran Ya Allah... Thank you pada Kak Mia Liana dan rakan2 protege yang lain kerana membantu dan support yang tidak pernah henti. Thank you uollsss yang juga support Bubblynotes. As of today, Bubblynotes dah berjaya pecahkan rekodnya yang tersendiri dan dah berjaya bertapak di bawah Alexa Ranking in MY di bawah 500.

Global Rank
115,374

Rank in MY
477

SUMBER: SINI

Tapi ini bukanlah pengakhiran atau tiket untuk mendabik dada. Nope. Cik Puan Bubbly bukan orang yang macam tu. Seperti yang dikatakan sebelum ini, apa sahaja rekod pencapaian Alexa Bubblynotes di sini yang di-publish dalam  bentuk entri adalah lebih kurang sebagai rekod report card uolsss... Untuk semakan dan kegunaan masa akan datang ke atas prestasi Bubblynotes. 

Bukan mudah untuk bertapak di bawah 500 Alexa Ranking in MY dan bila dah berada di bawah 500 juga, ia bukanlah tugas yang mudah untuk digalas bagi memastikan pencapaian itu tak tergelincir. Sekarang bermula tugasan baru bagi memastikan rank semakin mengecil atau maintain di tempatnya. Dan seperti yang saya katakan bukan saya nak show off, uolss juga mampu melakukannya bergantung kepada konsistensi dan juga effort masing2. 

Alhamdulillah sekali lagi... rasa macam tak percaya telah mampu mencapai target Rank in MY di bawah 500 dan rasa seperti mimpi pun ada. ^_^... Sungguh...Tapi agak berpuas hati kerana ini pencapaian terbaik Bubblynotes setakat ini... diharapkan agar pencapaian Alexa Bubblynotes akan bertambah baik lagi di masa akan datang. In Shaa Allah, amin. Selepas Alexa Ranking in MY drop semasa dalam confinement, akhirnya usaha membuahkan hasil juga. 

If uols nak semak Alexa Ranking uolss, boleh semak di SINI... 

Post a Comment

29Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. keep it up Farah.....usahanya berbaloi-baloi yea...

    ReplyDelete
  2. Congrats Dear. You hard work is paid off..And I have to agree this is not easy. To maintain is even difficult..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much dear, yup to maintain it's not as easy as it may seems... the effort has to keep on going and going kan???

      Delete
  3. wahh..tahniah ..banyak tuu
    Farah tak letak iklan google ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih cik akak... tak Farah cuma letak nuff dan juga iklan advertorial sahaja...

      Delete
  4. Oh macam tu, ok kalau nak lebih deep explaination, kak tanya farah hehe :)

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. thank you liyana for the support... appreciate it much... ^_^

      Delete
  6. report card~~ ^_^
    keep it up, kak farah....

    ReplyDelete
  7. Tahniah...anda wajar berbangga dgn pencapaian ini kerana ia diatas usaha anda sendiri. Teruskan usaha sehingga berjaya mencatat rekod baru :)

    ReplyDelete
  8. Prestasi report card yang cemerlang.hehe..teruskan usaha

    ReplyDelete
  9. tahniah kak farah...tips nyer kena rajin update ke

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you Iman for your support... salah satu daripadanya... ^_ ^

      Delete
  10. kak!! congratulations! I'm proud of you...I'll keep supporting you :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you so much my dearest sister Sally... thanks for your support, thanks for your ears and thanks for being there for me... ^_^... I Love You........

      Delete
  11. Keep up a good work dear...jauh lagi nak kejar adik..x terkejar rasanya

    ReplyDelete
  12. Tahniah kak farah... Rnking sy dh menurun sikit...

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !