Home » , , , , , » Indian Headshakes : What Do They Mean???

Indian Headshakes : What Do They Mean???

Source Extracted from Google
Entri santai di petang hari, lepas2 lunch ni mata mesti mengantuk kann??? ^_^... Kita selalu tengok kaum India mempunyai gelengan kepala yang unik kann??? Kadang2 nak menirunya pun tak reti iolss... dan kagum pada kawan2 iolss yang pandai immitate... Mengangguk bukan semestinya bermaksud "ya" dan menggeleng bukan semestinya bermaksud "tidak" ok??? Jom layan video YouTube di bawah:


Agak2 dah faham tak sekarang??? Setiap dari headshakes kaum India ni??? *_^... The Indian headshake...possibly the most misunderstood piece of non-verbal communication. Just when you think you have it figured out, you're mystified again!!! Actually for me this video breaks down the headshake and provides insight into this lesser known form... *_^
Terimakasih telah membaca artikel Indian Headshakes : What Do They Mean???. Jangan lupa share ya

Subscribe to receive free email updates:

16 komentar:

  1. macam2 plak jenis gelengan mereka ya

    ReplyDelete
  2. ikot jugak cik headshakes....kohkohkoh
    serius..baru cik tahu ne maksud headshakes india

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ha ha, ketawa besar farah Cik... Cik pun ikut jugak... ^_*

      Delete
  3. geleng kepala aku tengok.........tak perlu kata apa2

    ReplyDelete
  4. Satgi duk terikut-ikut plak, siap dengan tangan-tangan as body language :)

    ReplyDelete
  5. Owh. .. Ada mkna ek.. Ingat mmg style diorg gtu..

    ReplyDelete
  6. Betul jugak tu farah.dia orang ada style lah..bikin havoc..he..he

    ReplyDelete
  7. adeshh.nak terikut geleng jugak ni..confused gak nak faham

    ReplyDelete
    Replies
    1. lorr fiza pun nak terikut jugak geleng kepala??? ngeee....

      Delete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.