Followers??? Misi Follow Back!!!

Farah Waheda Wahid
20
Pertama sekali ampun dan maaf dipinta kepada semua followers2 baru Bubblynotes.Com (ahaksss statement budget retis).... tapi sememangnya inilah yang cuba disampaikan kepada semua. Iolsss masih belum berkesempatan untuk  singgah bertandang ke blog uolsss dan follow balik. Ini semua disebabkan kesibukan yang amat sangat sementelah (ayat BM sekolah sangat ok???)... baru ajer kembali memulakan tugas2 di pejabat setelah 2 bulan 2 minggu bercuti pantang dan juga jadual yang agak limited dengan kehadiran Ash sejak kebelakangan ni. I am trying my best to balance my life ok??? Makanya diharapkan agar uolss faham, tak berkecil hati dan juga beri ruang sedikit waktu lagi untuk saya datang bertandang serta follow uolsss balik. Jangan majuk2 ok??? Lewat macam mana pun saya tetap akan muncul. Tak percaya tanyalah dengan mereka2 yang telah lama follow, datang bertandang dan menjalankan aktiviti komen mengomen di sini. Mereka kenal saya bagaimana.... 

Bukan bermaksud iolsss diam, sepi membatu tu iolsss sombong ok??? Nak sombong2 apa sangat??? Bukannya top blogger in Malaysia ataupun blogger retis  pun nak feeling2 gitewww... Ahaksss... Dan kalau retis sekalipun, kenalah berpijak di bumi yang nyata... ikut resam padi... semakin berisi semakin menunduk bukannya tak berisi pun nak mendongak ke langit ye tak??? Please... diri sendiri pun tak suka orang yang macam ni, makanya don't be like one ye tak??? A reminder for my own. 

Ada di antara followers2 baru yang iolss dah follow dan ada juga masih belum. Setakat mana yang termampu dan setakat mana yang sempat iolss buat step by step. Masalah umum atau sejagat yang dihadapi oleh kebanyakan blogger2 lain juga adalah apabila klik pada follower tapi tak ada link nak follow balik. Jadi pesanan khidmat masyarakat dari iolsss kepada uolsss adalah sila tinggalkan link anda... hik hik hik... bagi memudahkan proses follow mem-follow ini kembali!!! 

Ataupun uolsss boleh juga tinggalkan link uolsss di dalam kotak komen di bawah supaya iolss boleh follow kembali... Manalah tau kot2 ada yang akak terlepas pandang??? 

Till the Happy Sunday and cheerios!!! ^_*

Post a Comment

20Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. ololoh...xpe kak...slow2 follow balik...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak dah lama follow biela kan kan kan??? he he he...

      Delete
  2. Good Luck :)

    Singgah? awksweetgitu.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  3. Salam. AK akan follow balik mrka yg folo blog AK. Tp ada yg sombong x reti2 nak folo back blog AK biarpun AK mmg siapakan link di profile Gplus tu. Perasan bagus la mrka tu. Sabar je la. Blogger yg x mesra alam mcm tu rasanya akan merudum kelak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam daddy and thank you sudi singgah... daddy blogger yang tak mesra alam susah nak pergi jauh... hu hu hu

      Delete
  4. suka ngan blog nie dear...nak hari2 je singgah nie..hihi.,..
    loading oshem sangat....susun atur...hahaha...manyak komen lak cik akak kan...

    cik akak pun tak keja follow balik lagi tu..huhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamak terharunya farah cik akak... jomlah kita sama2 kerja follow balik cik akak... he he he

      Delete
  5. xpe.. kite ok je.. take ur time..
    =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti kita datang ek? thank you dear for the understanding... ^_*

      Delete
  6. Farah...welcome back....chaiyok...chaiyok....

    ReplyDelete
  7. Sy pun byk tertangguh ni.. Tggu lapang sikit bru blh follow balik..

    ReplyDelete
  8. Moga dapatlah follow semuanya. Chaiyok chaiyok kak :)

    ReplyDelete
  9. Pelan2x kayuh ye kak...nnt free confirm blh terjah diorg semula ;)

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !