Home » , , , , » Salam Maulidur Rasul 1435H!!!

Salam Maulidur Rasul 1435H!!!

Source Extracted from Google
"Bank Holiday" hari ni??? Wah, seronoklah "uols" ye tak??? Akak ni "bank holiday" tak "bank holiday"... sama jer...he he he...sebab masih lagi dalam cuti "confinement" katanya... ha ha ha...walaupun pantang kalau ikut hari tu 44 hari dah habis dah...^_*... yang ikut 100 harinya belum lagi....pantang makan kena jaga juga oo walaupun dah 44 hari... orang kata kalau sayangkan tubuh badan sendiri... nak langgar boleh ajer...tak ada masalah... tapi tanggung kemudian hari... nasihat kakak2 dan kawan2 yang dah berpengalaman ok? Bukan saya saja2 cakap...

Berbalik kepada cerita kita pasal Maulidur Rasul ni, tema sambutan Maulidur Rasul bagi tahun 1435H atau tahun 2014M yang jatuh pada hari ni iaitu 14 Januari 2014 bersamaan 12 Rabiulawal 1435H ialah:

"WASATIYYAH TONGGAK KESATUAN UMMAH"

Wasatiyyah ni membawa banyak maksud dari segi konsep kesederhanaan itu sendiri... jadi sama2lah kita hayati tema Maulidur Rasul tersebut... 

Untuk "uols" semua, selamat bercuti dan sekali lagi Salam Maulidur Rasul 1435H!!! ^_^

Dapatkan Artikel Terbaru Dari www.bubblynotes.com Melalui E-mel Anda

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Salam Maulidur Rasul 1435H!!! , diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Tuesday, January 14, 2014.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

17 comments:

  1. Allahumma salli ‘ala Muhammad wa Ali Muhammad ..
    salam Maulidur Rasul 1435H

    ReplyDelete
  2. salam Maulidur Rasul juga.. Allahumma solli 'ala saiyidina muhammad.. :)

    ReplyDelete
  3. salam maulidur rasul Farah....akak keje hari ini....huhu

    ReplyDelete
  4. Salam Maulidur Rasul, akak. Selawat dan salam buat Rasulullah S.A.W :]

    ReplyDelete
  5. salam maulidur rasul ..

    dan selamat bercuti.. :)

    ReplyDelete
  6. Salam maulidurasul untuk baby ash..1st time ni baby ash..hehe..tunggu bb besar boleh berselawat sama sama ok..

    ReplyDelete
  7. salam Maulidur Rasul kak..
    selamat bercuti :)

    ReplyDelete
  8. JOIN GA NI JOM http://beautifully98.blogspot.com/2013/12/super-duper-awesome-giveaway-by-hannan.html

    ReplyDelete
  9. سلام مولد الرسول...

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia